Dutch Grindcore Forum

Grind 't niet, dan crust 't wel!
It is currently Sat May 11, 2024 12:53 am

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 30 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
 Post subject: Wat is dit?
PostPosted: Thu Nov 19, 2009 4:17 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed May 11, 2005 8:04 pm
Posts: 2265
Location: Den Haag
Ik vond laatst een 7" tussen al mijn Nederlandstalige ep's waarvan ik niet weet wat het is. Dat kreng heeft ook geen hoes dus dat maakt het extra moeilijk...

Gaat om een live metal 7" op rood vinyl.

Er staat Fear of God 7 op. Op de A-kant staat God saves, but he won't save me. Op de b-kant staat Belzebub Behemot.

Verder komt de ep uit een land met een rare taal want er staat "45 giri" op in plaats van 45 rpm ofzo. Verder is alle info doorgestreept met zwarte stift.

Ik heb dat ding al heel lang, maar vond hem een paar weken terug dus ineens weer. Geen flauw idee waar ie vandaan komt, volgens mij zat het tussen een stapel 2e hands shit die ik ooit van iemand heb gekregen of bij onze radiozender mee heb genomen. IK WIL WETEN WAT DIT IS!

Vandaag bedacht ik me ineens dat het ook een Morbid Angel live 7" zou kunnen zijn gezien het gelul tussen de nummers door maar ik ken niks van MA dus ik heb geen idee.

Wie help me verder :)

_________________
~~$$$ ۞ []D [] []\/[] []D [] []\[]' ۞ $$$~~


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 19, 2009 4:45 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sun Dec 11, 2005 6:25 pm
Posts: 859
Kun je hem niet digitaal maken en ergens online zetten?


Top
   
 Post subject: Re: Wat is dit?
PostPosted: Thu Nov 19, 2009 4:49 pm 
Offline
User avatar

Joined: Fri May 06, 2005 7:29 pm
Posts: 3349
Location: Mars
Quote:
Ik vond laatst een 7" tussen al mijn Nederlandstalige ep's waarvan ik niet weet wat het is. Dat kreng heeft ook geen hoes dus dat maakt het extra moeilijk...

Gaat om een live metal 7" op rood vinyl.

Er staat Fear of God 7 op. Op de A-kant staat God saves, but he won't save me. Op de b-kant staat Belzebub Behemot.

Verder komt de ep uit een land met een rare taal want er staat "45 giri" op in plaats van 45 rpm ofzo. Verder is alle info doorgestreept met zwarte stift.

Ik heb dat ding al heel lang, maar vond hem een paar weken terug dus ineens weer. Geen flauw idee waar ie vandaan komt, volgens mij zat het tussen een stapel 2e hands shit die ik ooit van iemand heb gekregen of bij onze radiozender mee heb genomen. IK WIL WETEN WAT DIT IS!

Vandaag bedacht ik me ineens dat het ook een Morbid Angel live 7" zou kunnen zijn gezien het gelul tussen de nummers door maar ik ken niks van MA dus ik heb geen idee.

Wie help me verder :)
Er is ook nog een metal band FEAR OF GOD uit Amerika, misschien dat het van hun is?

_________________
https://www.discogs.com/seller/Noiseape/profile


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 19, 2009 5:20 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed May 11, 2005 8:04 pm
Posts: 2265
Location: Den Haag
Die US FoG heeft een zangeres toch? Dit is duidelijk een man.
In de aankondiging hebben ze het over Altars of Madness en over hun zoveelste cd enzo...

En digitaal maken kan ik zelf niet omdat m'n pc in m'n slaapkamer staat, misschien m'n broertje maar die is op vakantie...

_________________
~~$$$ ۞ []D [] []\/[] []D [] []\[]' ۞ $$$~~


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 19, 2009 5:23 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed Jun 08, 2005 11:14 am
Posts: 1476
volgens mij heeft Morib Angel geen nummers die zo heten.. en is altars of madness hun 1e cd.. :roll:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 19, 2009 5:30 pm 
Offline

Joined: Fri May 13, 2005 3:12 pm
Posts: 2705
Location: Vlissingen
ik denk dat het die amerikaanse FOG is. Vrij bekende band geweest begin jaren negentig en hebben ook ep's uitgegeven, niet alles staat denk ik in de disco op metal archives.
Kan dus ook een boot zijn van deze band.

_________________
BREATHLIKE VIOLENCE


Top
   
 Post subject: Re: Wat is dit?
PostPosted: Thu Nov 19, 2009 5:58 pm 
Offline

Joined: Wed Aug 26, 2009 4:12 pm
Posts: 683
Quote:
Ik vond laatst een 7" tussen al mijn Nederlandstalige ep's waarvan ik niet weet wat het is. Dat kreng heeft ook geen hoes dus dat maakt het extra moeilijk...

Gaat om een live metal 7" op rood vinyl.

Er staat Fear of God 7 op. Op de A-kant staat God saves, but he won't save me. Op de b-kant staat Belzebub Behemot.

Verder komt de ep uit een land met een rare taal want er staat "45 giri" op in plaats van 45 rpm ofzo. Verder is alle info doorgestreept met zwarte stift.

Ik heb dat ding al heel lang, maar vond hem een paar weken terug dus ineens weer. Geen flauw idee waar ie vandaan komt, volgens mij zat het tussen een stapel 2e hands shit die ik ooit van iemand heb gekregen of bij onze radiozender mee heb genomen. IK WIL WETEN WAT DIT IS!

Vandaag bedacht ik me ineens dat het ook een Morbid Angel live 7" zou kunnen zijn gezien het gelul tussen de nummers door maar ik ken niks van MA dus ik heb geen idee.

Wie help me verder :)
Ten eerste, '45 giri' is opzich niks geks, dat is Italiaanse voor RPM. Dus de persing is gedaan in Italië.

Als je op jouw informatie googled dan zie je overigens ook dat deze EP soms wordt aangemerkt als een EP met het Catalog/Release Number '45GIRI', wat dus verkeerd is.

Dit is volgens mij wel gewoon een Fear Of God EP, de Amerikaanse ja. Die 7 is, denk ik, een misser en had 7" moeten zijn.

Hier kun je hem bijvoorbeeld zien staan, alleen geen hoes of verdere info:
http://forum.gemm.com/search/artist/FEA ... --OF--GOD/

Kun je de voor/achter kant eens scannen of de muziek opnemen? Of op zijn minst vertellen hoe de muziek klinkt. Ik denk zeker niet dat het een Morbid Angel EP is in ieder geval.

Quote:
ik denk dat het die amerikaanse FOG is. Vrij bekende band geweest begin jaren negentig en hebben ook ep's uitgegeven, niet alles staat denk ik in de disco op metal archives.
Kan dus ook een boot zijn van deze band.
Zover ik weet hebben zij geen EPs uitgebracht, wel wat albums en twee demos. Wel een mini CD geloof ik, maar dat was pas halverwege de jaren '90. Deze EP, waar Intumenosense het over heeft, zal wel wat ouder zijn.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 19, 2009 6:13 pm 
Offline

Joined: Fri May 13, 2005 3:12 pm
Posts: 2705
Location: Vlissingen
nou ja goed ik denk dat het die us FOG is. Weet dat een maat van me een volledige CD van ze had. Ik dacht dat ze een soort avantgard-achtige thrash metal speelde, beetje tegendraads en toch weer traditioneel.
???

_________________
BREATHLIKE VIOLENCE


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 19, 2009 6:15 pm 
Offline

Joined: Wed Aug 26, 2009 4:12 pm
Posts: 683
Het is in ieder geval met die chick die ook in Detente zat en die nu onder de groene zoden ligt. Maar als hij beweerd dat het echt een vent is weet ik het ook niet, maar wat scans en geluidsfragmenten zouden wellicht uitsluitsel kunnen bieden.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 19, 2009 6:17 pm 
Offline

Joined: Fri May 13, 2005 3:12 pm
Posts: 2705
Location: Vlissingen
ja ben eigenlijk nu ook wel heel erg benieuwd!

_________________
BREATHLIKE VIOLENCE


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 19, 2009 6:22 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed May 11, 2005 8:04 pm
Posts: 2265
Location: Den Haag
Ik heb welleens een cd van die Amerikaanse Fear of God gehad als promo voor de radio, en dat was met een zangeres en dat was kutmuziek. Deze ep is met een zanger en is meer mid-tempo death metal.

En ze hebben het op de a-kant over Altars of Masness en op de b-kant over hun nieuwe album. Niet dat Altars of madness hun nieuwe album is dus :)

En Lijkenpikker, ja het is deze ep inderdaad: http://forum.gemm.com/item/FEAR--OF--GO ... 489390310/

Helaas heeft die verkoper net zoveel info als ik :) Zit bij mij ook geen hoes bij verder...

_________________
~~$$$ ۞ []D [] []\/[] []D [] []\[]' ۞ $$$~~


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 19, 2009 6:31 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed May 11, 2005 8:04 pm
Posts: 2265
Location: Den Haag
OK, ik heb ff Morbid Angel geluisterd, en de ep is inderdaad Morbid Angel live (b kant nummer is Abominations van Blessed are the sick).

Nou ben ik nog steeds wel benieuwd wat voor vaag ding dit is en waar het vandaan komt/wat de hoes is! Google helpt mij ook niet echt verder.

_________________
~~$$$ ۞ []D [] []\/[] []D [] []\[]' ۞ $$$~~


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 19, 2009 6:32 pm 
Offline

Joined: Wed Aug 26, 2009 4:12 pm
Posts: 683
Enige oplossing: opnemen en plaatsen, ik denk dat een aantal van ons iets van Morbid Angel uit 1000den zullen herkennen!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Wed Dec 30, 2009 12:10 am 
Offline

Joined: Wed Mar 12, 2008 9:36 pm
Posts: 465
Location: 038
Quote:
OK, ik heb ff Morbid Angel geluisterd, en de ep is inderdaad Morbid Angel live (b kant nummer is Abominations van Blessed are the sick).

Nou ben ik nog steeds wel benieuwd wat voor vaag ding dit is en waar het vandaan komt/wat de hoes is! Google helpt mij ook niet echt verder.
en als je op zwaremetalen oid zit kun je daar ook eens informeren... geiniog om zo'n ep te ontrafelen... :D

of beter: de mensen van Morbid Angel zelf benaderen? of een fanclub?

_________________
old grindcores never die!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sun Jan 10, 2010 3:32 pm 
Offline

Joined: Tue Mar 07, 2006 11:35 pm
Posts: 59
Thy Kingdom Come??


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 30 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited