[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1091: Undefined array key 0
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1091: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1098: Undefined array key 0
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1098: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1098: Undefined array key 0
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1098: Trying to access array offset on value of type null
Vega Food - Page 2 - Dutch Grindcore Forum

Dutch Grindcore Forum

Grind 't niet, dan crust 't wel!
It is currently Thu Mar 28, 2024 10:49 am

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 66 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next

Vegetarisch eten is:
Total votes: 0
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat Sep 03, 2005 1:24 am 
Offline

Joined: Sat Jun 11, 2005 10:32 am
Posts: 1433
Location: gemert
ik heb er geen last van
ik eet t gewoon, dus

_________________
Het draait op deze aarde, om normen en om waarden!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Wed Sep 07, 2005 3:21 pm 
Offline

Joined: Wed Sep 07, 2005 3:19 pm
Posts: 4
Location: scherpenheuvel,
ik eet wel vlees maar ben ook voorstander van dierenrechten.
vlees eten is geen misdaad maar het gaat erover HOE dat de dieren worden vermoord.

en ben ook voorstander om (EINDELIJK) eens mensenvlees te serveren,maar dat zal nog wel een tijdje duren vrees ik!

_________________
death is just the beginning!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Mon Sep 12, 2005 8:17 pm 
Offline

Joined: Mon Sep 12, 2005 11:41 am
Posts: 55
Location: D Bosch
Ik ben geen vegetarier en zal er ook geen worden. Maar ik ken zat mensen die het wel zijn ( dat krijg je op de een of andere manier op Obscene Extreme) en het smaakt echt niet verkeerd... als er geen vlees is, mis ik het niet, maar ik mot niet mn hele leven zonder vlees zitten :)

_________________
Haklust....... Vakwerk in Hakwerk


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sun Sep 25, 2005 2:59 pm 
Offline

Joined: Sun Sep 25, 2005 2:52 pm
Posts: 25
Location: Roerkont, Limbu
Ik vind Valess echt ranzig. Meestal maak ik gewoon gerechten die toch al niet op vlees zijn gebaseerd (hoef je 't ook niet weg te laten). Zoals veel Indiaas.

Maar de vleesvervangers van Vivera en Good Bite zijn wel goed, die gebruik ik in spaghetti en chili en zo...

Als ik ooit weer dieren zou eten zou ik het alleen doen om te overleven als ik niets anders had.

_________________
O herrow!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sun Sep 25, 2005 3:26 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed May 11, 2005 8:04 pm
Posts: 2265
Location: Den Haag
Quote:
vlees eten is geen misdaad maar het gaat erover HOE dat de dieren worden vermoord.
Voor de wet misschien niet, maar voor mij is moord altijd een misdaad, ook op dieren. En HOE de dieren worden vermoord boeit natuurlijk niet. Het gaat erom dat ze uberhaupt gefokt, opgesloten en vermoord worden. Of dat laatste nou ritueel-Islamitisch of op z'n oud-Hollandsch gebeurt maakt toch weinig uit?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sun Sep 25, 2005 5:11 pm 
Offline

Joined: Tue Jun 07, 2005 5:17 pm
Posts: 348
Quote:
Quote:
vlees eten is geen misdaad maar het gaat erover HOE dat de dieren worden vermoord.
Voor de wet misschien niet, maar voor mij is moord altijd een misdaad, ook op dieren. En HOE de dieren worden vermoord boeit natuurlijk niet. Het gaat erom dat ze uberhaupt gefokt, opgesloten en vermoord worden. Of dat laatste nou ritueel-Islamitisch of op z'n oud-Hollandsch gebeurt maakt toch weinig uit?
Dus als er een spin boven jouw bed hangt pakt je hem op en zet je hem buiten in plaats van hem dood te meppen? Misschien een beetje ver gezocht maar ik zie een schaap of een ander beestje doodmaken echt niet als een moord.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 01, 2005 7:50 pm 
Offline

Joined: Sat Jun 04, 2005 12:28 am
Posts: 83
Location: Oud-Beijerland
Ik eet bij mijn schoon familie bijna altijd vegetarisch. Vind het lekker. Zekker gebakken Tofu en nog ander spul waar ik de naam niet van weet. Maarja een mens blijft natuurlijk een Omnivoor dus heb je vlees nodig. Maar ja als je dat zegt zeggen de meeste vegetariers en/of veganisten dat dat niet waar is. Maarja das bullshit hey. Het is niet voor niets bewezen dat kinderen die vegetarisch eten leerachterstanden en groeistoornissen krijgen. Dus daarom.

Leve SPARERIBS!!!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 01, 2005 10:04 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed May 11, 2005 8:04 pm
Posts: 2265
Location: Den Haag
Quote:
Ik eet bij mijn schoon familie bijna altijd vegetarisch. Vind het lekker. Zekker gebakken Tofu en nog ander spul waar ik de naam niet van weet. Maarja een mens blijft natuurlijk een Omnivoor dus heb je vlees nodig. Maar ja als je dat zegt zeggen de meeste vegetariers en/of veganisten dat dat niet waar is. Maarja das bullshit hey. Het is niet voor niets bewezen dat kinderen die vegetarisch eten leerachterstanden en groeistoornissen krijgen. Dus daarom.
Je moet natuurlijk eten wat je wilt, maar geen bullshit verkondigen. Ben wel benieuwd waar en door wie dat bewezen is dan. Enige onderzoek wat ik ken is dat ze hongerende kinderen in Afrika in twee groepen deelden. De ene kregen vlees en gewoon eten, de andere helft alleen mais. Toen kregen ze idd een achterstand. Ten eerste eten vegetari?rs natuurlijk niet alleen mais, ten tweede was dat onderzoek fucking ZIEK en ten derde betaald en bedacht door de vleesindustie.

Maar als er meer info over is dat vegetarisch eten slecht voor je is hoor ik het graag.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Dec 22, 2005 6:05 pm 
Offline
User avatar

Joined: Thu Dec 22, 2005 5:56 pm
Posts: 30
Location: Belgie
Veganisme is het beste dieet dat er bestaat.
Zelfs de oudste hond ter wereld is veganist (29 jaar).


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Dec 22, 2005 8:40 pm 
Offline

Joined: Mon Sep 12, 2005 11:41 am
Posts: 55
Location: D Bosch
Ikzelf ben nog nooit ergens tegengekomen dat vegetarisch eten slecht voor je is.

Maar ik weet wel dat er in vlees bepaalde stoffen zitten die niet te vervangen zijn met vleesvervangers... Je hebt dus altijd een gemis.

Verder boeit het niet.

_________________
Haklust....... Vakwerk in Hakwerk


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Dec 23, 2005 6:36 pm 
Offline
User avatar

Joined: Thu Dec 22, 2005 5:56 pm
Posts: 30
Location: Belgie
Quote:
Maar ik weet wel dat er in vlees bepaalde stoffen zitten die niet te vervangen zijn met vleesvervangers... Je hebt dus altijd een gemis.
Bullshit.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Dec 23, 2005 9:55 pm 
Offline

Joined: Fri May 13, 2005 3:12 pm
Posts: 2705
Location: Vlissingen
Quote:
Quote:
Maar ik weet wel dat er in vlees bepaalde stoffen zitten die niet te vervangen zijn met vleesvervangers... Je hebt dus altijd een gemis.
Bullshit.
GADVER! nah je moet er wat voor over hebben zeker!?(nee ik pas)

_________________
BREATHLIKE VIOLENCE


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sat Dec 24, 2005 1:05 pm 
Offline

Joined: Wed May 11, 2005 1:46 pm
Posts: 252
Location: heusden-zolder
ik eet het liefst vis

_________________
Tetten!!!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sat Dec 24, 2005 3:29 pm 
Offline

Joined: Fri May 13, 2005 3:12 pm
Posts: 2705
Location: Vlissingen
ja! en vis mot zwemmen

_________________
BREATHLIKE VIOLENCE


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Mon Dec 26, 2005 12:39 pm 
Offline

Joined: Sat Jun 11, 2005 10:32 am
Posts: 1433
Location: gemert
je mist geen vitamine hoor.. kun je ook weer tabletten voor krijgen enzo...

_________________
Het draait op deze aarde, om normen en om waarden!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 66 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: Kyliecousa and 14 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited