Dutch Grindcore Forum

Grind 't niet, dan crust 't wel!
It is currently Fri Apr 19, 2024 9:56 pm

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 158 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 511 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 20, 2009 11:12 am 
Offline

Joined: Sat Sep 16, 2006 7:58 pm
Posts: 1506
Quote:
Quote:
Kga ook niet in gesprek met Jahova getuigen, maar ik neem aan dat dit uiteindelijk een te vroege 1 april grap is? :)
ik ga WEL in gesprek met jehova, om hen het tegendeel te kunne bewijzen van hun bekropte geloof in de schepping van de aarde en de rest er om heen...
Dan ben je net zo erg als hen. Gefeliciteerd.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 20, 2009 11:13 am 
Offline

Joined: Wed Mar 28, 2007 10:23 am
Posts: 1054
Location: Gemert
waarom dan? zei geloven in iets dat geschreven staat en daardoor geloof met zich meebrengt zoals het christendom, en andere geloven... Ik geloof waarvan ik zeker ben dat het zo is, omdat ik bevestigingen krijg van de dingen waar ik achter sta en die mij laten zien dat het zo is zoals ik het jullie breng..
Ik heb mijn hele leven geen een god aanbeden of achter een geloof gestaan... Pas toen ik gezien heb wat mij overtuigd heeft, ben ik meer bezig geweest met mensen overtuigingen te brengen voor hen die het willen horen... Hen die het niet wille of kunne geloven hoeven hier dan ook niet op te reageren. ik hoop alleen niet dat jullie me als een jehova zien.. want ik praat hier niet over een HEM of HAAR die de wereld geschapen heeft, want ik weet dat dit geen "mensenfiguur" geweest is

_________________
Mention anything, and watch the weather change!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 20, 2009 11:17 am 
Offline

Joined: Sat Sep 16, 2006 7:58 pm
Posts: 1506
Omdat je anderen ook geforceerd laat luisteren naar je bullshit terwijl anderen er ook totaal geen boodschap aan hebben? Als zulke mensen bij mij op de stoep staan zeg ik altijd beleefd dat ze kunnen vertrekken.
Laat iedereen gewoon met rust en in z'n waarde. Want iedereen komt, volgens jou, toch bij hetzelfde uit, of niet dan?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 20, 2009 11:24 am 
Offline

Joined: Wed Mar 28, 2007 10:23 am
Posts: 1054
Location: Gemert
Volgesmij ben jij zelf degene die de deur naar dit topic opend en het leest. of niet dan? Zo makkelijk man, om alles maar altijd naar een ander toe te schuiven

_________________
Mention anything, and watch the weather change!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 20, 2009 11:27 am 
Offline

Joined: Sat Sep 16, 2006 7:58 pm
Posts: 1506
Quote:
Volgesmij ben jij zelf degene die de deur naar dit topic opend en het leest. of niet dan? Zo makkelijk man, om alles maar altijd naar een ander toe te schuiven
Kansloos. :lol:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 20, 2009 11:28 am 
Offline

Joined: Wed Mar 28, 2007 10:23 am
Posts: 1054
Location: Gemert
klopt, je bent erg kansloos.

_________________
Mention anything, and watch the weather change!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 20, 2009 11:35 am 
Offline

Joined: Sat Sep 16, 2006 7:58 pm
Posts: 1506
Met zulke statements die je net maakte maak je jezelf gewoon voor eeuwig belachelijk. De fouten van anderen corrigeren met dezelfde fouten. Dan doe je toch iets fout.
Het maakt me niet uit wat je gelooft, maar de manier waarop. En naar mijn mening doe jij het gewoon net als die Jehova getuigen. Ik kan het ook gruwelijk mis hebben, maar dit kan ik allemaal opmaken uit je verhaal.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 20, 2009 11:38 am 
Offline

Joined: Wed Mar 28, 2007 10:23 am
Posts: 1054
Location: Gemert
dat kan. vergeet niet dat ik gewoon gereageerd heb op alles wat men aan mij gevraagd heeft van waarom ik geen grindcore meer luister tot reactie op elke vraag of op elk antwoord. Dus ik dring niks aan

_________________
Mention anything, and watch the weather change!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 20, 2009 11:55 am 
Offline

Joined: Sat Sep 16, 2006 7:58 pm
Posts: 1506
Quote:
dat kan. vergeet niet dat ik gewoon gereageerd heb op alles wat men aan mij gevraagd heeft van waarom ik geen grindcore meer luister tot reactie op elke vraag of op elk antwoord. Dus ik dring niks aan
Nee, je dringt ook niets aan hier op het forum, maar ik duidde meer op je verhaal wat betreft als Jehova getuigen of iets dergelijks aan je deur komen.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 20, 2009 12:00 pm 
Offline

Joined: Wed Mar 28, 2007 10:23 am
Posts: 1054
Location: Gemert
ik vat je ff niet... sorry hoor...
Jahova getuigen nodig ik uit in mijn huis, om eens hun kant van hun geloof te mogen horen, zodat ik daarna mijn geloof en weten mag vertellen en tonen indien mogelijk op dat gewenste moment.
Als die jahova getuige niet naar mij luisterd als ik naar zijn verhaal geluisterd heb, wijs ik hem direct de deur... ik snap niet waarom je dan zegt dat ik precies hetzelfde ben.. als ik iemand uitnodig in mijn huis die bij mij aan de deur een praatje komt houden over zijn geloof, om hem proberen te overtuigen van mijn geloven en weten omdat ik wel bewijs kan leveren van mijn geloof en weten

_________________
Mention anything, and watch the weather change!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 20, 2009 12:06 pm 
Offline

Joined: Sat Sep 16, 2006 7:58 pm
Posts: 1506
Quote:
ik vat je ff niet... sorry hoor...
Jahova getuigen nodig ik uit in mijn huis, om eens hun kant van hun geloof te mogen horen, zodat ik daarna mijn geloof en weten mag vertellen en tonen indien mogelijk op dat gewenste moment.
Als die jahova getuige niet naar mij luisterd als ik naar zijn verhaal geluisterd heb, wijs ik hem direct de deur... ik snap niet waarom je dan zegt dat ik precies hetzelfde ben.. als ik iemand uitnodig in mijn huis die bij mij aan de deur een praatje komt houden over zijn geloof, om hem proberen te overtuigen van mijn geloven en weten omdat ik wel bewijs kan leveren van mijn geloof en weten
Dat bedoel ik. Hoe weet jij zo zeker dat wat jij zegt waar is? En hoe kan jij zo zeker weten dat wat de Jehova getuigen geloven niet waar is? Dat kan helemaal niemand weten. Niemand weet iets. Simpelweg omdat mensen gewoon te klein en minderwaardig zijn om zoiets 'groots' te kunnen bevatten. Daarom neemt men maar dingen aan, en neemt datgene aan als het zekere.

En dat is ook nagenoeg hetzelfde wat jij doet...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 20, 2009 12:09 pm 
Offline

Joined: Wed Aug 26, 2009 4:12 pm
Posts: 683
Het wordt steeds mooier... Ik ga er maar eens goed bij zitten, wie heeft er popcorn? :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 20, 2009 12:14 pm 
Offline

Joined: Wed Mar 28, 2007 10:23 am
Posts: 1054
Location: Gemert
zoals ik al zei heb ik bewijs gehad voor wat ik geloof. Dat bewijs is naar mij of naar andere in mijn omgeving overgebracht waar ik zelf bij ben geweest. (dit betreft 2012).

reincarnatie:
Een mens kan vorige levens ervaren (ik ben van 1 van mijn vorige levens zeker omdat ik deze heb mogen aanschouwen in DIT leven)

energie:
ik voel energie, ik kan andere energie laten voelen, ik kan pijnen weghalen en heb dit meerdere malen gedaan. Ik kan iemand energie GEVEN (voorbeeld, ik was pas in mijn stamkroeg waar iemand knockout op tafel lag vanwege veel verdriet dat hij had weggedronken en weggeblowt. Ik heb +/- een halve minuut mijn hand op zijn rug gelegd om hem energie te geven, en hij liep naar de wc waar hij vervolgens wakker werd en ging kotsen...
Ik kan energie ZIEN (zoals aura's)<--- dit lukt mij nog niet op commando qua kleuren, maar ik zie wel mijn eigen aura kleur rond mijn handen alsi k iemand een behandeling geef.
Verder is het mogelijk om energie uit een foto te halen bijvoorbeeld je opa die overleden is. Als ik die energie eruit ga halen focus ik me op diegene die overleden is, en krijg ik pijnen, ervaringen of boodschappen door van die persoon. Dit is keihard bewijs voor degene die de overledenen niet ZIEN en misschien zelfs niet eens geloven dat het waar is dat ze er zijn...

DAAROM geloof ik in hetgeen dat ik vertel, omdat ik dit alles ervaren heb met eigen ogen/geest/gevoel en het zelfs kan bewijzen aan de ongelovigen (ik dwing niemand, maar kom eens op afspraak langs mocht je je bewijs willen hebben)


Wat betreft "toekomst voorspellen" laat de reactie van nazus reyeb er nog maar eens bijpaken.. een datum doorgeven van overleiden of zwanger worden is niet zomaar een datum roepen... en al helemaal niet als het uit komt...
Verder heb ik zelf dingen meegemaakt zoals die scapino brand die ik aan heb zien komen (niet letterlijk BRAND aan zag komen, maar wel dat ik er absoluut niet heen moest gaan omdat ik voelde dat het daar niet veilig was op dat moment)

_________________
Mention anything, and watch the weather change!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 20, 2009 1:17 pm 
Offline
User avatar

Joined: Fri Jul 08, 2005 5:03 pm
Posts: 1434
Location: moooooooooooool
Quote:
Het wordt steeds mooier... Ik ga er maar eens goed bij zitten, wie heeft er popcorn? :D
voor mij ook een bakske graag :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 20, 2009 1:26 pm 
Offline

Joined: Wed Aug 26, 2009 4:12 pm
Posts: 683
Ik ga al een bekertje bier halen ;)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 158 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 511 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited