Dutch Grindcore Forum

Grind 't niet, dan crust 't wel!
It is currently Thu Mar 28, 2024 11:55 am

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 158 posts ]  Go to page 1 2 3 4 511 Next
Author Message
PostPosted: Thu Nov 19, 2009 11:34 am 
Offline

Joined: Wed Mar 28, 2007 10:23 am
Posts: 1054
Location: Gemert
Misschien toch maar eens een topic maken.

"De Schepper zit er niet passief bij en laat de duistere machten niet tegen de wil van de mensen ingaan. Er bestaat een plan van de Schepper dat het punt bereikt heeft waarop de dualiteit wordt gebalanceerd om het Licht te laten bepalen waar de Mensheid vervolgens heen gaat."

Ik kan hier niet te ver over ingaan omdat ik mijn eigen kennis nog niet 100% uit mag spreken naar de "ongelovigen" maar ik doe mijn best zo duidelijk mogelijk te zijn.

De wereld leeft vol angst, wanhoop en wanorde.
Dit alles is te veranderen door liefde te brengen aan de mens.
De nieuwe tijds kinderen (de overgevoelige kinderen/mensen) gaan de andere mensen helpen met het luistere naar hun diepste gevoelens die tegen worden gehouden door angst, haat en DENKEN

Alles wat ik hier uit spreek komt uit mijn hart, omdat ik weet wat er gaat komen. Ieder mens kan luisteren naar zijn HART en naar tekens die de wereld hen geeft. Dingen gebeuren met een reden, en als je die tekens begrijpt, zul je je doel op aarde begrijpen, en begrijpen waarom de mens in angst leeft.
Regeringen scheppen angst, zodat zei de macht zullen hebben over vele dingen die de mens doet.
Als je voelt dat je een andere baan wil hebben, ga die baan tegemoed. als je merkt dat iemand je nodig heeft en je daar tijd voor hebt, luister naar hem. Luister naar je hart en schep die band vanuit je diepste liefde die in je zit.
Laat het denken achterwegen zodat je angst uit je leven bant en treed ook binnen in de wondere wereld van het spirituele zodat jij ook in zekerheid leeft en niet meer in de angst die vooral de regering en andere mensen scheppen.
Help jezelf, help anderen, en leef!

_________________
Mention anything, and watch the weather change!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 19, 2009 11:50 am 
Offline
User avatar

Joined: Fri May 06, 2005 7:29 pm
Posts: 3349
Location: Mars
Vergaat de wereld dus in 2012 ???

_________________
https://www.discogs.com/seller/Noiseape/profile


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 19, 2009 11:52 am 
Offline
User avatar

Joined: Wed Jun 08, 2005 11:14 am
Posts: 1476
ja die datum is toch gewoon de winterzonnewende ofwel galactische uitlijning... daarop is waarschijnlijk de hele maya kalender gebaseerd.
bewijzen voor een transformatie van bewustzijn of veranderen van dimensie ben zijn nergens anders op gebaseerd dan onderbuikgevoelens... ik wil het ook allemaal graag geloven dat ik in een andere dimensie kan belanden zonder alcohol of drugs maar ik zal wel verpest zijn... maar goed, als jij je daar goed bij voelt, moet je er vooral mee doorgaan.. ben wel benieuwd naar discussie hier


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 19, 2009 11:54 am 
Offline
User avatar

Joined: Wed Jun 08, 2005 11:14 am
Posts: 1476
oh ja en dat door die winterzonnewende de aarde magnetisch zou ompolen of door de krachten van de equinox van het melkwegstelsel meer natuurrampen zouden ontstaan is ook nog maar de vraag... :twisted:
(stiekum wachtend op de apocalyps)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 19, 2009 12:11 pm 
Offline

Joined: Wed Mar 28, 2007 10:23 am
Posts: 1054
Location: Gemert
een niewue dimensie is niets meer dan een bewustzijn... geen nieuwe planeet of een hele nieuwe wereld.
21-12-2012 is geen "armageddon" maar juist de periode waarin iedereen de liefde gaat vinden zodat we de aarde opnieuw op kunnen bouwen en begrjipen dat niet alles om HEBBEN HEBBEN HEBBEN en macht draait...
Iedereen zal worden behandeld als gelijken, en iedereen zal daarvoor hulp krijgen bij het accepteren dat het zo is en de liefde gaan voelen die werkelijk op aarde hoort te heersen die nu door alle hebzucht en arrogantie word gemanipuleerd

_________________
Mention anything, and watch the weather change!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 19, 2009 12:14 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed Jun 08, 2005 11:14 am
Posts: 1476
en waarom moeten we dan nog 3 jaar wachten tot al die mongols dat bewustzijn bereikt hebben? ik wordt alsmaar misanthropischer, kan me niet voorstellen da ik dan van de ene op de andere dag iedereen lief vindt..


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 19, 2009 12:24 pm 
Offline

Joined: Wed Mar 28, 2007 10:23 am
Posts: 1054
Location: Gemert
de een bereikt dat doel eerder dan de ander, omdat de een het doel bij zijn incarnatie mee heeft gekregen.
Zolang jij iedereen mongols zult noemen zul je er meer moeite mee hebben ooit te veranderen;) (no offence verder... wij die helpen hebben iedereen lief en hebben geduld om iedereen dit bewust te maken)

Waarom dan? Omdat dan het keerpunt zal zijn

_________________
Mention anything, and watch the weather change!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 19, 2009 12:40 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed Jun 08, 2005 11:14 am
Posts: 1476
maakt niet uit hoe ik iemand noem.. als diegene uberhaupt een bewustzijn heeft, begrijpt ie wat ik bedoel.. blijkbaar kun je me niet uitleggen waarom jouw openbaring op die datum zou moeten plaatsvinden en niet gister of volgende week zondag


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 19, 2009 12:46 pm 
Offline

Joined: Wed Mar 28, 2007 10:23 am
Posts: 1054
Location: Gemert
Die datum staat vast omdat dat de universele aangegeven datum is dat we de hulp van buitenaf mogen krijgen. niet eerder en niet later. omdat daar het keerpunt voor de mensheid gaat beginnen.

Als jij een optreden plant, kijg je toch ook een datum die je prikt? Dan ga je toch ook niet eerder of later het podium op?

_________________
Mention anything, and watch the weather change!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 19, 2009 12:50 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed Jun 08, 2005 11:14 am
Posts: 1476
dan weet ik wel wie het gepland heeft en heb ik een email waar het instaat.. ik vind het maar vage onbevredigende antwoorden.. sorry


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 19, 2009 12:52 pm 
Offline

Joined: Wed Mar 28, 2007 10:23 am
Posts: 1054
Location: Gemert
maakt niet uit.
Je merkt het vanzelf wel watvoor verandering er gaat komen:)

WETEN is niet altijd fijn roel;)

_________________
Mention anything, and watch the weather change!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 19, 2009 1:01 pm 
Offline

Joined: Sat Sep 16, 2006 7:58 pm
Posts: 1506
EDIT: Vergeet het maar. Ik haat alles.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 19, 2009 1:37 pm 
Offline

Joined: Wed Mar 28, 2007 10:23 am
Posts: 1054
Location: Gemert
tsja.. als je niet serieus genomen wilt worden is er altijd nog een ander topic voor je vrij in de nutteloze discussie topic

_________________
Mention anything, and watch the weather change!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 19, 2009 1:43 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sun Dec 11, 2005 6:25 pm
Posts: 859
Quote:

Als jij een optreden plant, kijg je toch ook een datum die je prikt? Dan ga je toch ook niet eerder of later het podium op?
Sommige bands zeggen het optreden op het laatst af, kan dat hier ook gebeuren?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 19, 2009 2:13 pm 
Offline

Joined: Wed Mar 28, 2007 10:23 am
Posts: 1054
Location: Gemert
nope. Dit dat komen gaat heeft niks te maken met dat als iemand overleid, iemand ziek is of moet poepen dat dit gehele punt afgeblazen gaat worden.

_________________
Mention anything, and watch the weather change!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 158 posts ]  Go to page 1 2 3 4 511 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited