Dutch Grindcore Forum

Grind 't niet, dan crust 't wel!
It is currently Thu Mar 28, 2024 11:51 am

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 187 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 713 Next

Wat ga jij stemmen op 22 november?
CDA 0%  0%  [ 0 ]
PVDA 0%  0%  [ 0 ]
VVD 0%  0%  [ 0 ]
SP 41%  41%  [ 11 ]
GroenLinks 15%  15%  [ 4 ]
LPF 4%  4%  [ 1 ]
D66 0%  0%  [ 0 ]
Kleine rechtse partij 22%  22%  [ 6 ]
Partij Voor de Dieren 11%  11%  [ 3 ]
Ik weet het nog niet 7%  7%  [ 2 ]
Total votes: 27
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 16, 2006 7:09 pm 
Offline
User avatar

Joined: Fri May 06, 2005 7:29 pm
Posts: 3349
Location: Mars
Quote:
Partij van de dieren hebben Paul Cliteur op de lijst staan, dus daar ga ik mooi niet op stemmen. Die gast is super rechts.

Ik heb me bedacht, ik stem geen SP meer, maar nummer 7 van Groen Links. Een kutmarrokaan met een hekel aan Verdonk.
Wat een mooie naam CLIT-eur.... daar ga ik op stemmen dan :D

_________________
https://www.discogs.com/seller/Noiseape/profile


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 16, 2006 8:25 pm 
Offline

Joined: Fri May 13, 2005 3:12 pm
Posts: 2705
Location: Vlissingen
HAhaha
ik wilde precies het zelfde zeggen, brilliante naam
:lol:

_________________
BREATHLIKE VIOLENCE


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 16, 2006 11:12 pm 
Offline

Joined: Wed Oct 11, 2006 11:20 pm
Posts: 138
Dat je als partij zegt meer aan dierenrechten te willen doen, omdat anderen dat verzuimen vind ik okee, maar je moet er niet 90% van je partijprogramma op inrichten. Er wonen namelijk ook nog mensen in Nederland en er bestaat ook nog zoiets als een economie. Als je zo'n partij laat regeren wordt het een grote chaos en dan komt er van die dierenrechten ook niet veel meer terecht. Bovendien is het niet moeilijk voor zo'n partij punten te formuleren waar veel mensen het mee eens zijn. Dat is voor een alcoholistenpartij ook niet zo moeilijk.

Freibier für alle!!!

_________________
Ik heet van nu af aan aBarttoir om verwarring te voorkomen.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 17, 2006 12:18 am 
Offline
User avatar

Joined: Wed May 11, 2005 8:04 pm
Posts: 2265
Location: Den Haag
Quote:
Quote:
Partij van de dieren hebben Paul Cliteur op de lijst staan, dus daar ga ik mooi niet op stemmen. Die gast is super rechts.

Ik heb me bedacht, ik stem geen SP meer, maar nummer 7 van Groen Links. Een kutmarrokaan met een hekel aan Verdonk.
Wat een mooie naam CLIT-eur.... daar ga ik op stemmen dan :D
Z'n hoofd lijkt op een dikke piemel, haha.

_________________
~~$$$ ۞ []D [] []\/[] []D [] []\[]' ۞ $$$~~


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 17, 2006 9:05 am 
Offline
User avatar

Joined: Fri May 06, 2005 7:29 pm
Posts: 3349
Location: Mars
Quote:
Quote:
Quote:
Partij van de dieren hebben Paul Cliteur op de lijst staan, dus daar ga ik mooi niet op stemmen. Die gast is super rechts.

Ik heb me bedacht, ik stem geen SP meer, maar nummer 7 van Groen Links. Een kutmarrokaan met een hekel aan Verdonk.
Wat een mooie naam CLIT-eur.... daar ga ik op stemmen dan :D
Z'n hoofd lijkt op een dikke piemel, haha.
HA HA HA ...hij is dus een soort rubber monster...VET!

_________________
https://www.discogs.com/seller/Noiseape/profile


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 17, 2006 9:12 am 
Offline
User avatar

Joined: Fri May 06, 2005 7:29 pm
Posts: 3349
Location: Mars
Quote:
Dat je als partij zegt meer aan dierenrechten te willen doen, omdat anderen dat verzuimen vind ik okee, maar je moet er niet 90% van je partijprogramma op inrichten. Er wonen namelijk ook nog mensen in Nederland en er bestaat ook nog zoiets als een economie. Als je zo'n partij laat regeren wordt het een grote chaos en dan komt er van die dierenrechten ook niet veel meer terecht. Bovendien is het niet moeilijk voor zo'n partij punten te formuleren waar veel mensen het mee eens zijn. Dat is voor een alcoholistenpartij ook niet zo moeilijk.

Freibier für alle!!!
Denk je nu echt dat deze partij gaat regeren??? :lol: Ze zullen nooit never niet een meerderheid halen dus dat doet allemaal niet ter zaken
Maar als ze 3 of 4 zetels halen is wel goed voor wat meer aandacht voor dieren en hun rechten. Mensen hebben het hier meer dan goed en moeten niet klagen. De problemen in dit land zijn LUXE problemen meer niet.

_________________
https://www.discogs.com/seller/Noiseape/profile


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 17, 2006 11:26 am 
Offline
User avatar

Joined: Wed Jun 08, 2005 11:14 am
Posts: 1476
nee de problemen in dit land zijn de mensen die op zoek zijn naar luxe ten koste van anderen..


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 17, 2006 1:59 pm 
Offline

Joined: Wed Nov 01, 2006 4:26 pm
Posts: 99
Daar ben ik het wel mee eens maaaaar dat geld niet voor iedereen want er zijn genoeg gezinnen of alleenstaande moeders die zonder die luxe er ook bijna niet uitkomen en naar een voedselbank moeten etc etc terwijl bij andere mensen hun kelder of zelfs koelkast volstaat/ligt met voedsel dat aan het verrotten is.
Ik stel voor dat iedereen eens goed gaat nadenken over wat ze echt nodig hebben, dat schept niet alleen ruimte in je huis maar ook in je hoofd. :wink:

_________________
I will start listening if you start thinking.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 17, 2006 3:23 pm 
Offline

Joined: Wed Oct 11, 2006 11:20 pm
Posts: 138
Natuurlijk denk ik niet dat die partij gaat regeren, maar ik vind nu eenmaal dat een partij wel met een programma mag komen waarmee ze zouden kunnen regeren. Een partij hoort gewoon op alle afzonderlijke gebieden expertise in huis te hebben. Anders moet je van ellende steeds maar uit dezelfde 3,4 partijen kiezen of het is gewoon een proteststem. Partijen die voor 90% voor één enkel thema staan kan je ook niet goed met andere partijen vergelijken.

Met 3 of 4 zetels wordt je trouwens toch nauwelijks gehoord en krijg je al helemaal geen mediaaandacht. Ik denk dat ze blij mogen zijn als ze 1 zetel halen. Je moet gewoon gaan voor deelname aan een coalitie en daarna aandacht gaan besteden aan dierenrechten. Maar dan zullen ze toch wel wat meer te bieden moeten hebben. Verloren stemmen zijn het. Je kan beter SP stemmen en daarnaast bij een actiegroep gaan en overal terror gaan bouwen.

_________________
Ik heet van nu af aan aBarttoir om verwarring te voorkomen.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 17, 2006 5:13 pm 
Offline

Joined: Wed Nov 01, 2006 4:26 pm
Posts: 99
Oke oke, ik heb nog even het programma van de SP bekeken
en da's ook wel oke en misschien heb je op sommige punten wel gelijk...OF NEE TOCH NIET (ging ik bijna de fout in).
Gelukkig hoef ik volgende week pas te beslissen er zal nog wel genoeg over op de tv komen, misschien kan Jantje mij nog overhalen..who knows :?:

_________________
I will start listening if you start thinking.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 17, 2006 5:20 pm 
Offline

Joined: Sat Jun 11, 2005 10:32 am
Posts: 1433
Location: gemert
klopt allemaal, maar ik vind ook dat er ook mensen zijn die van luxe genieten terwijl ze t niet kunnen betalen, en dan ook klagen! (geld uitgeven dat je niet hebt)

_________________
Het draait op deze aarde, om normen en om waarden!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 17, 2006 5:43 pm 
Offline

Joined: Wed Oct 11, 2006 11:20 pm
Posts: 138
Dat zijn precies van die lui die eerst massaal op Fortuyn stemden. Zelf boven hun stand leven en dan anderen ervan beschuldigen dat ze schulden hebben. Die zullen dan nu wel op Wilders en EenNl stemmen.

_________________
Ik heet van nu af aan aBarttoir om verwarring te voorkomen.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 17, 2006 5:51 pm 
Offline

Joined: Wed Nov 01, 2006 4:26 pm
Posts: 99
Net als de meeste partijen, die zeggen ook dingen die ze niet kunnen waarmaken.

_________________
I will start listening if you start thinking.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 17, 2006 6:54 pm 
Offline

Joined: Wed Oct 11, 2006 11:20 pm
Posts: 138
Als je gewoon realistisch bent vis je toch achter het net met stemmen binnenhalen, omdat anderen alles bij elkaar liegen. Daarom gaat denk ik uiteindelijk toch iedereen er in mee.

Die Beatrix moet trouwens ook haar muil houden. Die zat gewoon de CDA te promoten tijdens de troonrede. Natuurlijk omdat JP het altijd voor dat koningshuis opneemt. Past zulke belangenverstrengeling in een democratie? Het zou ook wel goed zijn als er een partij komt met als een van de partijpunten de afschaffing van het koningshuis. Het lijkt wel of niemand daarvoor het lef heeft.

_________________
Ik heet van nu af aan aBarttoir om verwarring te voorkomen.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 17, 2006 7:38 pm 
Offline

Joined: Sat Jun 11, 2005 10:32 am
Posts: 1433
Location: gemert
het koningshuis kan niet afgeschaft worden

_________________
Het draait op deze aarde, om normen en om waarden!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 187 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 713 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited