Dutch Grindcore Forum

Grind 't niet, dan crust 't wel!
It is currently Thu Mar 28, 2024 11:13 am

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page 1 2 3 Next
Author Message
 Post subject: Kilometerheffing
PostPosted: Thu Nov 26, 2009 3:32 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sun Dec 11, 2005 6:25 pm
Posts: 859
Hier ook maar even spammen.

http://www.kilometerheffing-nee.nl/digi ... uiging.php

Teken eens even tegen de kilomterheffing, en stuur hem door naar al je contacten zodat je ook straks nog een beetje betaalbaar naar concerten kan rijden. :wink: En op zo'n spionage kastje in de auto waarmee ze willen meten hoeveel, hoe snel en waar je rijdt zit geloof ik ook niemand te wachten.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 26, 2009 3:44 pm 
Offline

Joined: Wed Aug 26, 2009 4:12 pm
Posts: 683
Ik geloof eigenlijk dat ik niet zo tegen ben, Hans :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 26, 2009 3:48 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sun Dec 11, 2005 6:25 pm
Posts: 859
Dat kan, dan moet je hem vooral niet tekenen. Heb je geen auto?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 26, 2009 4:03 pm 
Offline

Joined: Wed Aug 26, 2009 4:12 pm
Posts: 683
Jawel... Maar ik rijd er weinig mee, dus het lijkt nu wel redelijk in mijn voordeel, toch?

Waarom zou ik er tegen kunnen zijn? Heb me er ook te weinig in verdiept, jij lijkt me een echte kenner als pompstationhoudert ;)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 26, 2009 4:05 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed Jun 08, 2005 11:14 am
Posts: 1476
het gaat er niet om of het voor jezelf voor of nadelig is. het gaat er om dat weer eens onder valse voorwendselen iets wordt doorgedrukt waar ze blijkbaar andere doelen mee willen bereiken..


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 26, 2009 4:06 pm 
Offline

Joined: Wed Aug 26, 2009 4:12 pm
Posts: 683
Ook daar zie ik eigenlijk weinig probleem in, het kan mij niet veel schelen of 'ze' weten waar ik zoal rondhang met de auto. Ik doe verder niks verkeerds...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 26, 2009 4:09 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sun Dec 11, 2005 6:25 pm
Posts: 859
Majh, weinigrijders gaan er ook op achteruit, zelfs mensen zonder auto. De wegenbelasting gaat verdwijnen zeggen ze, alleen hebben de provincies die dat innen al aangegeven ipv die wegenbelasting een andere belasting te gaan verzinnen om hun misgelopen inkomsten te compenseren. Die gaan een soort van inzetenenbelasting introduceren dus gaat iedereen daar aan betalen, ook mensen zonder auto.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 26, 2009 4:09 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed Jun 08, 2005 11:14 am
Posts: 1476
je bent wel verantwoordelijk voor de kastje en dat ie werkt.. anders krijg je een dikke bekeuring of wordt je opgepakt.. blijkbaar is het kastje voor hun wel belangrijk dus..


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 26, 2009 4:10 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sun Dec 11, 2005 6:25 pm
Posts: 859
Quote:
Ook daar zie ik eigenlijk weinig probleem in, het kan mij niet veel schelen of 'ze' weten waar ik zoal rondhang met de auto. Ik doe verder niks verkeerds...
Je rijd ook nergens te hard? En als je straks op een plek bent geweest met je auto waar een zwaar misdrijf is gepleegd, dan vind je het niet erg om als verdachte/getuige te worden gehoord op het politiebureau?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 26, 2009 4:13 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sun Dec 11, 2005 6:25 pm
Posts: 859
Quote:
je bent wel verantwoordelijk voor de kastje en dat ie werkt.. anders krijg je een dikke bekeuring of wordt je opgepakt.. blijkbaar is het kastje voor hun wel belangrijk dus..
Als je kaste kapot is en je gaat rijden riskeer je 6 maanden cel en 10.000 boete, sloop je je kastje bewust of scherm je het af zodat de satelliet je niet kan "zien" riskeer je 5 jaar cel en 75.000 boete. Dat zijn straffe die ik niet echt in verhouding vind met de overtreding. Ook zijn de bezwaarmogelijkheden zeer beperkt, dus als je zelf weet dat je maar 500 km hebt gereden en er valt een factuur in de bus van 5000km moet jij maar bewijzen dat het niet zo is. Omgekeerde bewijslast, waar hebben ze dat nog meer op deze wereld?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 26, 2009 5:12 pm 
Offline

Joined: Tue May 27, 2008 11:24 pm
Posts: 353
Location: Rotterdam
Ik ben zelf ook niet echt tegen de invoering hiervan. De invoering hiervan zal waarschijnlijk het milieu goed doen. En als het zoals hierboven vermeld ook nog eens een hulpmiddel kan zijn om justitie te helpen misdaad op te lossen, lijkt mij het al helemaal niet zo verkeerd.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 26, 2009 5:23 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed Jun 08, 2005 11:14 am
Posts: 1476
Quote:
Ik ben zelf ook niet echt tegen de invoering hiervan. De invoering hiervan zal waarschijnlijk het milieu goed doen. En als het zoals hierboven vermeld ook nog eens een hulpmiddel kan zijn om justitie te helpen misdaad op te lossen, lijkt mij het al helemaal niet zo verkeerd.
d'r zijn effectievere methoden om het milieu goed te doen als het over verkeer gaat.. en ook als het om criminaliteit gaat.. oftewel allebei zwakke argumenten voor een dergelijk systeem..


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 26, 2009 5:28 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sun Dec 11, 2005 6:25 pm
Posts: 859
Of het goed is voor het milieu valt nog te betwijfelen. Ander probleem wat gaat komen is, straks kopen veel gezinnen er een auto bij, immers als ie stil staat kost ie bijna geen geld en als het dan een keer regent gaan ze allemaal met de auto ipv met de fiets. Nog maar niet te spreken van het parkeerprobleem in de wijken. In die zelfde wijken die nu al helemaal volstaan met blik omdat de planners van die wijken voor iedere 4 huizen maar 3 parkeerplekken reserveren.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 26, 2009 8:24 pm 
Offline

Joined: Sat Sep 03, 2005 12:20 pm
Posts: 463
Ik snap niet hoe hier minder files van zouden moeten komen.......

_________________
The true warrior of crusty toycore


Top
   
 Post subject: Re: Kilometerheffing
PostPosted: Thu Nov 26, 2009 11:08 pm 
Offline

Joined: Thu Dec 29, 2005 1:10 pm
Posts: 535
Location: Leeuwarden
Quote:
Hier ook maar even spammen.

http://www.kilometerheffing-nee.nl/digi ... uiging.php

Teken eens even tegen de kilomterheffing, en stuur hem door naar al je contacten zodat je ook straks nog een beetje betaalbaar naar concerten kan rijden. :wink: En op zo'n spionage kastje in de auto waarmee ze willen meten hoeveel, hoe snel en waar je rijdt zit geloof ik ook niemand te wachten.
Kan je de feiten mbt de kilometerheffing ff opsommen zodat ik gefundeerd kan belsissen of ik hieraan mee wil doen ipv blind achter je aan te hollen?
thx

_________________
Once I thought I was wrong, but I was mistaken.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page 1 2 3 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 20 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited