Dutch Grindcore Forum

Grind 't niet, dan crust 't wel!
It is currently Thu Mar 28, 2024 11:58 am

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
PostPosted: Sun May 17, 2009 3:44 pm 
Offline

Joined: Sat Sep 03, 2005 12:20 pm
Posts: 463
Kies uw partij voor het Europees Parlement!

_________________
The true warrior of crusty toycore


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sun May 17, 2009 4:50 pm 
Offline

Joined: Fri May 06, 2005 12:36 pm
Posts: 517
Tja......het is niet veel hoe het georganiseerd is. Ga zeker stemmen, de SP.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue May 19, 2009 1:35 pm 
Offline

Joined: Tue May 27, 2008 11:24 pm
Posts: 353
Location: Rotterdam
SP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue May 19, 2009 1:59 pm 
Offline

Joined: Wed Jan 10, 2007 6:36 pm
Posts: 1102
Location: Mierlo
Zit de hele dag op het gemeentehuis om het hele gedoe te begeleiden als arme student :lol:

_________________
www.myspace.com/analdecaygore

www.myspace.com/organicamputation


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Wed May 20, 2009 6:07 pm 
Offline

Joined: Thu Apr 30, 2009 12:03 am
Posts: 142
Location: DBHC!
Niet.
Ik geloof helemaal niet in staat en systeem, en door te stemmen steun je ze alleen maar in het idee dat ze er toe doen.
Deze vorm van democratie moet zo snel mogelijk kapot, en het europa van het kapitaal is al helemaal een hopeloze zaak.

_________________
It is well known that a vital ingredient of success is not knowing that what you're attempting can't


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Wed May 20, 2009 10:51 pm 
Offline

Joined: Sat Sep 03, 2005 12:20 pm
Posts: 463
Quote:
Niet.
Ik geloof helemaal niet in staat en systeem, en door te stemmen steun je ze alleen maar in het idee dat ze er toe doen.
Deze vorm van democratie moet zo snel mogelijk kapot, en het europa van het kapitaal is al helemaal een hopeloze zaak.
Leuk en aardig, maar wat is jouw alternatief? Roepen dat iets niet goed is is makkelijk, een beter realistisch alternatief voorstellen is lastiger. Dus waar blijft jouw alternatief? :roll:
Verder, dat je niet in het systeem gelooft is best, maar denk je dat het zomaar ineens gaat veranderen? Er komt voorlopig geen revolutie aan, dus ik denk dat als we denken dat het anders moet, we toch van binnenuit zullen moeten werken. Hoe zal er anders verandering komen? Het komt niet vanzelf.

_________________
The true warrior of crusty toycore


Top
   
PostPosted: Thu Nov 27, 2014 2:22 pm 
Offline

Joined: Wed Nov 26, 2014 10:57 pm
Posts: 20
SP

Veel SP stemmers hier. Grind is blijkbaar een links genre. Heb ik altijd al wel gedacht. Het is toch een soort hardcore en hardcore link ik erg aan de linkse beweging. In metal zie ik eerder de rechtse aanhang. Metal is rechts punk is links en grind is een soort punk.


Top
   
PostPosted: Thu Nov 27, 2014 7:41 pm 
Offline

Joined: Sat May 28, 2011 11:16 am
Posts: 387
Vind ik nog al snelle conclusie hoor. Beetje zwart/wit gedachte, om te zeggen dat punk links is en metal rechts.
Ik hou van metal net als vele andere hier op het forum en vind niet dat je dit zo stellig kunt beweren.

NSBM is rechts en Skrewdriver (HC) is rechts. Maar er zijn verder genoeg bands binnen de HC die zichzelf zeker niet bij het linkse gedachtegoedje scharen. Ik zal verder geen namen noemen. Voor zulke uitspraken moet je je echt beter in de muzieksoorten verdiepen.


Top
   
PostPosted: Thu Nov 27, 2014 9:17 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sat Feb 02, 2008 1:55 pm
Posts: 629
Location: twyzel
Image

Er zijn in de Grindcore zowel linkse als rechtse gedachten/bands.
Metal heb ik zelf nooit als rechts bekeken, vaak omdat de fans niet met politiek bezig zijn.
Tja en die BM dudes willen eigenlijk links en rechts opofferen aan hun God van het kwaad!

_________________
R.I.P. Fast & Furious Records 2004-2013


Top
   
PostPosted: Fri Nov 28, 2014 7:47 am 
Offline

Joined: Sat May 28, 2011 11:16 am
Posts: 387
Juist!!!


Top
   
PostPosted: Fri Nov 28, 2014 12:44 pm 
Offline

Joined: Wed Nov 26, 2014 10:57 pm
Posts: 20
Ja klopt het is wellicht een beetje zwart/wit gezegd, maar die indruk heb ik altijd wel gehad. Bij punkoptredens zag je toch vaak AFA stickers, mensen met zwarte sterren op hun jas, linkse retoriek etc. De rechtse mensen die ik kende waren meer met Black metal bezig en hun heidendom/nationaliteit en dan kom je al gauw uit op griezelig rechts. Maargoed klopt dat dit ook alleen maar mijn ervaring is. Er zijn natuurlijk duizenden bands, met allemaal een ander geluid en allemaal een andere visie op de maatschappij. Daarnaast wanneer is iets metal en wanneer is het punk? die twee versmelten immers vaak.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited