Dutch Grindcore Forum

Grind 't niet, dan crust 't wel!
It is currently Thu Mar 28, 2024 11:04 am

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 70 posts ]  Go to page 1 2 3 4 5 Next
Author Message
 Post subject: nerd topic
PostPosted: Fri Oct 30, 2009 4:24 pm 
Offline

Joined: Tue May 15, 2007 11:41 am
Posts: 554
Location: Veldhoven
Omdat het er nogal hard opging in de nieuwe aanwinsten mss leuk om hier wat verder te gaan over games ed. het is tenslotte off-topic hier.

ik vind het prima om op mn 55" met mn ps3 cod4 en over 11 dagen modern warfare 2 te spelen. verder doet mijn stereo met 8 boxen de hulp van het geluid ook goed.

verder doe ik nog op de pc sof een kut spel wat eigenlijk niet kut is maar toch weer wel. vrij old school (doe het sinds 2000, de dag dat het uit was lol) en hier spelen nog zon 8 clans in 2 leagues die ik beide organiseer.
en het draait goed op mn pc en mn glasvezel internet en mn senheiser koptelefoon die 3d geluid geeft. Verder nog de bekende razer eigenschappen.

Voor de rest sport ik wel nog minimaal 20 uur in de week en ga ik ook naar vrienden dus het lijkt erger dan het is ;)

_________________
www.myspace.com/rompestromperband

www.myspace.com/pxuxsx


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Oct 30, 2009 5:48 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sat May 07, 2005 7:19 pm
Posts: 1546
Location: bij r'dam
Tijden lang SOF2 online gespeeld (INF en tijdje ook nog CTF erbij), superspel. Helaas dat deel 3 echt kansloos is. Momenteel regelmatig potje CS: S online. Voor de rest nog een Wii, Xbox1, DC en DS staan/liggen, waar ik maar bar weinig mee doe. Kan me er niet meer toe zetten uren achter dat ding te zitten. Adhd olé olé

_________________
I find all my refuge in corners. It's the only place where things meet.


Top
   
 Post subject: Re: nerd topic
PostPosted: Fri Oct 30, 2009 7:17 pm 
Offline
User avatar

Joined: Fri Jul 28, 2006 4:25 pm
Posts: 713
Location: volkel
Quote:
ik vind het prima om op mn ps3
xbox (360) jonge,
das teminste spul

voor de rest is COD4 wel erg vet
ik ben ook benieuwd naar deel 2 ervan

_________________
sick mine cock, and taste the fuck


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Oct 30, 2009 8:45 pm 
Offline

Joined: Fri May 13, 2005 3:12 pm
Posts: 2705
Location: Vlissingen
mijn console power heb je al gezien bij andere topic. Maar 55"...kan ik net nie tegen op HAHA VET!
Heb nog niet zo lang geleden, lang na dat ie uitkwam HALO 3 gespeeld. De reden van uitstel van aanschaf was dat ik deel 2 echt megaaaaa kut vond en vind. deel 3 maakt echt ALLES goed, wat een fuckin geweldig spel is dat, vetste graphics die ik tot nu toe gezien heb. Ben dus ook benieuwd naar ODST !!! COD 4 hoor ik ook goeie dingen over, heb zelf dacht ik deel 2.

Het grote nadeel van COD vind ik dat je back up aan mannen oneindig is. Dus in principe wanneer je goed schuilt kan je het grote werk aan je mannen overlaten, irriteer ik mij een beetje aan.

_________________
BREATHLIKE VIOLENCE


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 31, 2009 10:40 am 
Offline

Joined: Mon Jun 19, 2006 7:46 pm
Posts: 174
Location: Meppel
Ik heb een Wii, PS3 en Nintendo DS. Met die laatste doe ik jammergenoeg niet zo veel meer, weinig leuke games voor te krijgen.
Op de PS3 speel ik nu Assasins Creed en GTAIV.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 31, 2009 11:06 am 
Offline

Joined: Mon Mar 17, 2008 9:49 pm
Posts: 189
Location: Rotterdam
Call of duty world of War is de bomb.
Ik ben online te vinden als Trinadsat.

13

_________________
Rotterdam Grindcore Hooligan


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 31, 2009 11:20 am 
Offline

Joined: Fri May 13, 2005 3:12 pm
Posts: 2705
Location: Vlissingen
Moet ik wel ff checken dan die nieuwe COD. Wel jammer dat die lijken nooit blijven liggen. Verder zou ik een next gen DOOM versie ook wel zien zitten.

_________________
BREATHLIKE VIOLENCE


Top
   
 Post subject: Re: nerd topic
PostPosted: Sat Oct 31, 2009 6:13 pm 
Offline

Joined: Tue May 15, 2007 11:41 am
Posts: 554
Location: Veldhoven
Quote:
Quote:
ik vind het prima om op mn ps3
xbox (360) jonge,
das teminste spul

voor de rest is COD4 wel erg vet
ik ben ook benieuwd naar deel 2 ervan
vind nadeel aan de 360 dat je moet dokken om online te kunnen en mijn oude is in 2 jaar 2 keer kapot gegaan wat het standaart 360 probleem was (de lens komt te hoog en beschadigd de discs). enigste voordeel wat ik in vergelijking met de ps3 van de 360 vind is dat ze er een betere headset bij leveren, voor de rest kan ik er niets op verzinnen atm.

voor modern warfare 2 zit ik al te springen, ik ben erg fan van de weinige moderne shooters (bijna altijd WOII) en cod4 springt er zeker bovenuit, veel van mn vrienden die in afghanistan geweest zijn zeggen ook dat dit spel als enigste wat ze ooit gespeeld hebben realistisch over komt en ja de defensie training die ik gehad hebt komt hier mee ook wel overeen.
wel vind ik het jammer dat er niet veel serieuze teams zijn op de ps3 en dit alleen vinden kan op de pc maar het team waar ik mee speel zitten allemaal op de ps3 dus dan is het daar ook erg leuk.

bij de laatste 2 cod's (4 en 5) vind ik het wel mee vallen met het back up team, je moet erg veel zelf doen en ja je raakt vrij easy gewond zeker als je het gewoon op veteran speelt

_________________
www.myspace.com/rompestromperband

www.myspace.com/pxuxsx


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 31, 2009 6:45 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed May 11, 2005 8:04 pm
Posts: 2265
Location: Den Haag
Door jullie fucking nerd gedoe zit ik al het hele weekend old school spelletjes te spelen. Diablo 2 en Leisure Suit Larry 7 :)

_________________
~~$$$ ۞ []D [] []\/[] []D [] []\[]' ۞ $$$~~


Top
   
 Post subject: Re: nerd topic
PostPosted: Sat Oct 31, 2009 6:55 pm 
Offline

Joined: Fri May 13, 2005 3:12 pm
Posts: 2705
Location: Vlissingen
Quote:
Quote:
Quote:
ik vind het prima om op mn ps3
xbox (360) jonge,
das teminste spul

voor de rest is COD4 wel erg vet
ik ben ook benieuwd naar deel 2 ervan
vind nadeel aan de 360 dat je moet dokken om online te kunnen en mijn oude is in 2 jaar 2 keer kapot gegaan wat het standaart 360 probleem was (de lens komt te hoog en beschadigd de discs). enigste voordeel wat ik in vergelijking met de ps3 van de 360 vind is dat ze er een betere headset bij leveren, voor de rest kan ik er niets op verzinnen atm.

voor modern warfare 2 zit ik al te springen, ik ben erg fan van de weinige moderne shooters (bijna altijd WOII) en cod4 springt er zeker bovenuit, veel van mn vrienden die in afghanistan geweest zijn zeggen ook dat dit spel als enigste wat ze ooit gespeeld hebben realistisch over komt en ja de defensie training die ik gehad hebt komt hier mee ook wel overeen.
wel vind ik het jammer dat er niet veel serieuze teams zijn op de ps3 en dit alleen vinden kan op de pc maar het team waar ik mee speel zitten allemaal op de ps3 dus dan is het daar ook erg leuk.

bij de laatste 2 cod's (4 en 5) vind ik het wel mee vallen met het back up team, je moet erg veel zelf doen en ja je raakt vrij easy gewond zeker als je het gewoon op veteran speelt
Ik heb graphics vergeleken met ps3 en het ene spel is beter dan het andere op 360 . Voorbeeld GTA IV op 360 is mooier dan op PS3. Het enigste voordeel van PS 3 (Hoewel niet minder dan 360) is dat het inc een blue ray speler is. COD 4 ben ik benieuwd naar, hoop echt dat die lijken nu blijven liggen net als (grotendeels) HALO!

_________________
BREATHLIKE VIOLENCE


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 31, 2009 7:27 pm 
Offline

Joined: Sat Sep 16, 2006 7:58 pm
Posts: 1506
Speel zelf op het moment nog steeds Team Fortress 2, Killing Floor en Left 4 Dead. Ben ook weer benieuwd naar Left 4 Dead 2, word vast een vet spel. Left 4 Dead is ook voor de Xbox dus zeker een aanrader voor degene die het nog niet hebben gespeeld en van coole zombieshooters houden. :)
Heb zelf geen consoles, behalve de Nintendo DS, de NES, de SNES en de PS1.

@ Maarten: die spellen zijn onwijs vet! Diablo 2 heb ik nog een schooljaar door verneukt. Beter komt D3 snel uit.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 31, 2009 7:52 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed May 11, 2005 8:04 pm
Posts: 2265
Location: Den Haag
Beter niet want dan moet ik een nieuwe computer kopen om m te draien ;)

Oh, en ik hen een GameCube maar het enige wat ik daar ooit op heb gespeeld is Mario Kart :)

_________________
~~$$$ ۞ []D [] []\/[] []D [] []\[]' ۞ $$$~~


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 31, 2009 9:19 pm 
Offline
User avatar

Joined: Fri May 06, 2005 7:29 pm
Posts: 3349
Location: Mars
JEZUS, Leisure Suit Larry.....dat speelde ik vroeger nog in de tijd van 5,5inch floppie's. Geweldig spel. Had vroeger ook een Atari met o.a. Galaxy, Missile Command, Pac Man, Qbert, Space Invaders en Donky Kong....persoonlijk vind ik dat nog steeds de vetste spelletjes.
Laatste moderne spel wat ik speelde was Quake en Unreal op de PC.
Nu we een WII hebben speel ik daar dus op

_________________
https://www.discogs.com/seller/Noiseape/profile


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 31, 2009 9:21 pm 
Offline

Joined: Sat Sep 16, 2006 7:58 pm
Posts: 1506
Je had toch ook Half Life gekocht? Dat spel is te gek, moet je zeker spelen! Moet je je computer ofzo aansluiten op de beamer, lichten uit en spelen. :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sun Nov 01, 2009 2:55 am 
Offline
User avatar

Joined: Wed May 11, 2005 8:04 pm
Posts: 2265
Location: Den Haag
Quote:
JEZUS, Leisure Suit Larry.....dat speelde ik vroeger nog in de tijd van 5,5inch floppie's.
Dit is deel 7, met gesproken stemmen en vette animaties. Kan je niet eens installeren in Pindows XP moet je weer speciale shit downloaden eerst. Sowieso zijn alle Leisure Suit Larry spellen kankervet, alleen deel 3 en 5 zijn minder (4 bestaat niet).

_________________
~~$$$ ۞ []D [] []\/[] []D [] []\[]' ۞ $$$~~


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 70 posts ]  Go to page 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 20 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited