Dutch Grindcore Forum

Grind 't niet, dan crust 't wel!
It is currently Sun Apr 28, 2024 8:38 am

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 58 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed Sep 30, 2009 12:23 pm 
Offline

Joined: Wed May 11, 2005 7:05 pm
Posts: 488
echt, als je dat verhaal ook weer hoort met terugsturen/taxes etc. en dan nog zoiets wat niks met "rip off" te maken heeft. allemaal uit 2e hand.
sorry dat ik het zeg, maar de hele stand-up voor zaken die mensen hebben "gehoord" en dan zo iemand mee gaan confronteren... 't interesseert me weinig en het versterkt kloppende of nietkloppende geruchten. waardoor ze als ze nog niet waar waren, het nu wel worden.
gewoon EIGEN ervaringen posten.

_________________
I don't like these drugs that keep you thin
http://www.myspace.com/sludgebastards


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Wed Sep 30, 2009 12:26 pm 
Offline
User avatar

Joined: Thu Mar 15, 2007 1:25 pm
Posts: 1163
Location: frietland
Quote:
Quote:
[Ja hallo dat is ook zo. Ik en met mij nog heel wat meer hebben voldoende mailtjes geschreven op een hele beleefde manier. Krijg je ook gewoon een mailtje terug met een normale reden en een normaal antwoord, maar ondertussen kan je gewoon naar je plaatjes fluiten.
Ik vind het een beetje lomp om te zeggen, dat wanneer je een undergound label hebt met daarnaast een serieus leven (haha) niet in staat bent om plaatjes, dealtjes etc tijdig op te lossen. Begin dan niet aan een label of stop ermee.
Volgens mij zeg ik dat niet.
Ik bedoel dat er genoeg mensen zijn die als ze twee weken op hun plaatjes moeten wachten die van de andere kant van de wereld moeten komen gelijk via MySpace en al die andere homofiele websites berichtjes gaan sturen over rip-off dit rip-off dat. Dat valt op zich dan nog wel mee, maar daarna gaat ineens iedereen elkaar napraten en schelden op mensen die ze niet eens kennen enzo. Zum kotsen vind ik dat. Soms lijkt het wel een webstrijd wie er het hardst kan janken. En vaak blijkt dan naderhand dat iemand gewoon op tour is of 3 dagen ziek was.
.
Iedereen die een beetje van de underground kent weet wel dat je minstens 2 weken moet wachten op je plaatjes, maar na 3 maand mag je je denk ik toch ernstig zorgen beginnen maken, zeker als je geen of'n schunnig antwoord krijgt, en dat was hier wel het geval

_________________
www.cvltnation.com
reviews, interviews, mixtapes, ... from the dark side!

http://adenofrobbers.blogspot.com

Trade/Want list
http://www.recordnerd.com/lists/Stino


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Wed Sep 30, 2009 12:32 pm 
Offline

Joined: Fri May 13, 2005 3:12 pm
Posts: 2705
Location: Vlissingen
Quote:
echt, als je dat verhaal ook weer hoort met terugsturen/taxes etc. en dan nog zoiets wat niks met "rip off" te maken heeft. allemaal uit 2e hand.
sorry dat ik het zeg, maar de hele stand-up voor zaken die mensen hebben "gehoord" en dan zo iemand mee gaan confronteren... 't interesseert me weinig en het versterkt kloppende of nietkloppende geruchten. waardoor ze als ze nog niet waar waren, het nu wel worden.
gewoon EIGEN ervaringen posten.
iemand behoeden voor een fout die hij of zij gaat maken is niks mis mee!!!
Dat hele jank verhaal over mee doen met iemand anders vind ik overbodig, is idd iets voor 15 jarige knulletjes die niks beters te doen hebben.
Zoiets als Southern Lord mag van mij ook de tering krijgen, en alleen omdat iemand zijn verhaal/ervaring verteld heeft op internet. Altijd handig om te weten!

_________________
BREATHLIKE VIOLENCE


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Wed Sep 30, 2009 12:47 pm 
Offline

Joined: Wed Sep 10, 2008 2:25 pm
Posts: 551
Location: Eindhoven
Idd Pit..zoals ik al zei, ik geloof dat ik dit topic heb gemaakt en de algehele bedoeling is om andere mensen te behoeden voor dit soort gebeurtenissen, net zo goed als het aanraden van bepaalde labels. Eigen ervaringen zijn heel fijn maar dit kan net zo goed worden aangedragen. "gewoon EIGEN ervaringen posten"? Nee, maak een ander topic dan als deze je niet bevalt :)

_________________
Just A Matter Of Time


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Wed Sep 30, 2009 12:49 pm 
Offline
User avatar

Joined: Fri May 06, 2005 7:29 pm
Posts: 3349
Location: Mars
Ik zit al 6 maanden te wachten op 3 Bulgaarse meisjes van 17 en een kilo bruin van een of ander gast uit Den Haag, BONG records. Heb die gast al paar keer gemailed maar zit nog steeds op me bruin en wijven te wachten GODVER!!! :lol:

_________________
https://www.discogs.com/seller/Noiseape/profile


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Wed Sep 30, 2009 1:42 pm 
Offline

Joined: Wed Sep 10, 2008 2:25 pm
Posts: 551
Location: Eindhoven
Iemand ooit bij Badskulls besteld? Hoe lang duurt het ongeveer voordat het binnen is? (stino)

_________________
Just A Matter Of Time


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Wed Sep 30, 2009 2:55 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed May 11, 2005 8:04 pm
Posts: 2265
Location: Den Haag
Quote:
Ik zit al 6 maanden te wachten op 3 Bulgaarse meisjes van 17 en een kilo bruin van een of ander gast uit Den Haag, BONG records. Heb die gast al paar keer gemailed maar zit nog steeds op me bruin en wijven te wachten GODVER!!! :lol:
Ik woon ook in Den Haag, ik kan wel een keer voor je bij hem langsgaan als je wilt?

_________________
~~$$$ ۞ []D [] []\/[] []D [] []\[]' ۞ $$$~~


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Wed Sep 30, 2009 3:15 pm 
Offline
User avatar

Joined: Fri May 06, 2005 7:29 pm
Posts: 3349
Location: Mars
Quote:
Quote:
Ik zit al 6 maanden te wachten op 3 Bulgaarse meisjes van 17 en een kilo bruin van een of ander gast uit Den Haag, BONG records. Heb die gast al paar keer gemailed maar zit nog steeds op me bruin en wijven te wachten GODVER!!! :lol:
Ik woon ook in Den Haag, ik kan wel een keer voor je bij hem langsgaan als je wilt?
Als je dat zou willen doen :lol:

_________________
https://www.discogs.com/seller/Noiseape/profile


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Wed Sep 30, 2009 5:38 pm 
Offline

Joined: Sun May 29, 2005 5:19 pm
Posts: 492
Location: Antwerpen
Quote:
Iemand ooit bij Badskulls besteld? Hoe lang duurt het ongeveer voordat het binnen is? (stino)
Heb laatst voor de eerste keer bij Badskulls besteld en de shirts zijn na ongeveer 2,5 weken mooi thuis afgeleverd met een hoop stickers erbij.

_________________
Out to destroy the scene with random acts of idiocy!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Wed Sep 30, 2009 7:43 pm 
Offline

Joined: Wed May 11, 2005 7:05 pm
Posts: 488
Quote:
Idd Pit..zoals ik al zei, ik geloof dat ik dit topic heb gemaakt en de algehele bedoeling is om andere mensen te behoeden voor dit soort gebeurtenissen, net zo goed als het aanraden van bepaalde labels. Eigen ervaringen zijn heel fijn maar dit kan net zo goed worden aangedragen. "gewoon EIGEN ervaringen posten"? Nee, maak een ander topic dan als deze je niet bevalt :)
prima.
zullen we gewoon alle distros en labels er maar opzetten. krijgt niemand meer zo'n gebeurtenis te verwerken.
overigens, omdat het jouw topic is... dacht dat je vroeg om "Post hier goede/slechte ervaringen met mailorders/labels!".


nou goed, score tot nu toe:

*Warlord Clothing:
-"iemand ooit iets besteld bij Warlord Clothing en hoe lang duurde het voordat je het binnen had?" (blastalot)
-"gave shirts" (gore)
-"goede ervaringen" (xanklemasterx)
-"warlord europe overkomst met PIU :? " (blastalot)

*Southern Lord:
-"geripped voor $87" (noiseape)
-"Zoiets als Southern Lord mag van mij ook de tering krijgen, en alleen omdat iemand zijn verhaal/ervaring verteld heeft op internet. Altijd handig om te weten!" (necrobout)

*Raw Noise:
-"slechte ervaring, krijg nog stapel 7"'s" (necrobout)
-"email gestuurd met rip off post van FDA(?), Raw Noise verteld dat hij geen rip off is, nog een email er overheen dat de anderen gek zijn?" (blastalot)
-"zieke gast" (necrobout op reactie over verhaal "who cares about Tony AG", Raw Noise verteld nog in een mail naar blastalot dat het als reactie op foultalk was van anderen & hij kent die tony niet persoonlijk)
-"ok bij die gast ga ik nooooooit bij bestellen" (smerik666)
-"Ik heb zelf nooit problemen met hem gehad en altijd heel snel emails terug enzo"(nuancering ook over Tony verhaal (intumenosence))

*Velted Regnub:
-"heb ik slechte ervaringen mee, duurde eeuwen" (stino)

*Power it Up:
-diverse slechte ervaringen (noiseape, stino, screaming rotting pig (tip: onder druk zetten), spore)
-"snap niet dat 'ie weg komt zulke shit, het is geen heel klein labeltje" (blastalot)

*TNT post:
-screaming rotting pig
-pit (in totaal ruim $300 aan verschillende pakketjes (van verschillende niet te noemen distros & labelszoek), beroerde "klachtafhandeling" en "service" (pakketjes terugsturen maar geen afhaalbericht etc zitten nog niet bij de $300)

*Bad Skulls:
-"Iemand ooit bij Badskulls besteld? Hoe lang duurt het ongeveer voordat het binnen is?" (blastalot)
-levertijd van ongeveer 2,5 (met een hoop stickers erbij) (xanklemasterx)

_________________
I don't like these drugs that keep you thin
http://www.myspace.com/sludgebastards


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 01, 2009 7:40 am 
Offline

Joined: Sat Sep 16, 2006 7:58 pm
Posts: 1506
Mijn slechtste ervaring is met een of ander label uit Leiden. Ik betaalde een hoop geld voor een lathe cut en wat ik kreeg was gewoon een stuk slap plastic in een plastic zakje met stukjes karton erbij als cover. Het is gewoon van de zotten.

_________________
*oonka oonka oonka*


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 01, 2009 8:19 am 
Offline
User avatar

Joined: Sun Dec 11, 2005 6:25 pm
Posts: 859
Quote:
Kijk, die hele kankerherrie scene van ons bestaat uit halve zolen en autisten en de meeste zitten ook in tourende bands, hebben een full-time baan en lusten ook nog wel eens een biertje.
:lol: LOL!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 01, 2009 10:16 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sat May 07, 2005 7:19 pm
Posts: 1546
Location: bij r'dam
Quote:
Mijn slechtste ervaring is met een of ander label uit Leiden. Ik betaalde een hoop geld voor een lathe cut en wat ik kreeg was gewoon een stuk slap plastic in een plastic zakje met stukjes karton erbij als cover. Het is gewoon van de zotten.
Was in dat betreffende crackpand. Die gast is een virtuoos met de Pritt-stift!

_________________
I find all my refuge in corners. It's the only place where things meet.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 01, 2009 10:22 am 
Offline
User avatar

Joined: Fri May 06, 2005 7:29 pm
Posts: 3349
Location: Mars
AAAH! ik hoor het al :lol: geen SLOTH/SPLATTERED SPLITTER 10" lathe en ROTGUT/ROTGUT: 7" lathe voor Bram :twisted:

_________________
https://www.discogs.com/seller/Noiseape/profile


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Oct 01, 2009 12:34 pm 
Offline

Joined: Fri May 13, 2005 3:12 pm
Posts: 2705
Location: Vlissingen
Quote:
Mijn slechtste ervaring is met een of ander label uit Leiden. Ik betaalde een hoop geld voor een lathe cut en wat ik kreeg was gewoon een stuk slap plastic in een plastic zakje met stukjes karton erbij als cover. Het is gewoon van de zotten.
:lol: :twisted:

_________________
BREATHLIKE VIOLENCE


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 58 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited