Dutch Grindcore Forum

Grind 't niet, dan crust 't wel!
It is currently Sun Apr 28, 2024 7:16 am

All times are UTC+02:00




Post new topic  Reply to topic  [ 158 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 611 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 20, 2009 1:32 pm 
Offline

Joined: Wed Mar 28, 2007 10:23 am
Posts: 1054
Location: Gemert
:)

_________________
Mention anything, and watch the weather change!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 20, 2009 2:42 pm 
Offline

Joined: Tue May 15, 2007 11:41 am
Posts: 554
Location: Veldhoven
Er zijn mensen die het licht gezien hebben. Dus die voelen hun god dan ook. Die hebben dan geen gelijk volgens jou? omdat jij wel een gevoel hebt. Ik vind dat als je iets geloofd dat je niet uit de hoogte moet doen van wij overtuigen hun want het is jou gevoel. Dat voelen wij niet dus dat maakt het niet meteen waar. Zolang je denkt dat jou geloof superieur staat aan een ander geloof ben je niet positief bezig als ik het in jou woorden omschrijf dan. Daarbij is geloof objectief en geloof is dan ook een keuze. Ik ga je niet vertellen hoe fout het allemaal is want de ervaring leert dat gelovigen daar niet op reageren (iemand die de Darwin theorie onzin noemt en de bijbel als heilig boek aanneemt omdat het allemaal "echt gebeurt is").
Wat ik wel wil toevoegen, ieder mens heeft haat en liefde in het zwoel omschreven hart. ik geloof niet dat er op een gegeven moment alleen maar wereldwijd "positieve" of "liefde" uit komt. Want als de haat wegvalt bestaat liefde ook niet meer. Als je echt vanuit je hart gaat leven komen er zowel positieve als negatieve dingen uit dus steigt de ratio asociaalheid en moord voor eigen bestwil ook. Juist door te denken accepteren de meeste dat er wetten gevormd zijn om dit niet te doen. Vroeger toen het "oer principe" er was, was het een stuk normaler om mensen af te slachten als ze je in de weg liepen. Ik heb het gevoel dat je een roze bril op hebt en daardoor ook de zwartheid niet ziet. Het kleurenspectrum is rond en er is niet maar 1 golflengte waarin de wereld straks in terrecht komt.
Wat ik ook altijd afvraag is waarom elke keer een voorspelling uitkomt iedereen oooooh zegt maar dat er dan niet opgelet wordt is dat er 99 voorspellingen mis zaten. Dit is wel vaak het geval, gecreërde tunnelvisie.

Ook praat je over dat de media en de staat de wereld zouden controleren. Het spijt me maar daar zijn ze als geheel niet slim genoeg voor, ze doen echt hun best hoor daarin te slagen maar dat kunnen ze niet. Mogelijk is er een groep "vrijmetselaars" die de wereld zouden controleren maar ook bij die theorie sluit ik me niet aan.

Ik weet ongeveer de antwoorden die ik hierop ga krijgen maar laat ook eventjes echt bewijs zien aub. Dat vergeet me vader ook vaak. Gevoel dit gevoel dat, gevoel is objectief geen bewijs.

_________________
www.myspace.com/rompestromperband

www.myspace.com/pxuxsx


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 20, 2009 3:18 pm 
Offline

Joined: Fri May 13, 2005 3:12 pm
Posts: 2705
Location: Vlissingen
ook ff een biertje gepakt.

prachtig verhaal, geweldig topic!

Vraagje...als het nou niet op die dag gebeurd?
En al die andere geloven in de wereld, volken die al millennia lang een andere overtuiging hebben, hebben die het mis volgens jouw overtuiging?
je hebt het zelf niet echt over een god of iets wat in een boek staat, maar in je eerste bericht staat toch echt iets over schepper. Wat bedoel je hiermee?

"De Schepper zit er niet passief bij en laat de duistere machten niet tegen de wil van de mensen ingaan. Er bestaat een plan van de Schepper dat het punt bereikt heeft waarop de dualiteit wordt gebalanceerd om het Licht te laten bepalen waar de Mensheid vervolgens heen gaat."

Ook praat je over "ongelovigen", hiermee (denk ik) dat je bedoeld dat toch echt iedereen op aarde zich tot deze overtuiging zal moeten bekeren om het doel te bereiken.

_________________
BREATHLIKE VIOLENCE


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 20, 2009 3:38 pm 
Offline

Joined: Wed Mar 28, 2007 10:23 am
Posts: 1054
Location: Gemert
Quote:
Er zijn mensen die het licht gezien hebben. Dus die voelen hun god dan ook. Die hebben dan geen gelijk volgens jou? omdat jij wel een gevoel hebt. Ik vind dat als je iets geloofd dat je niet uit de hoogte moet doen van wij overtuigen hun want het is jou gevoel. Dat voelen wij niet dus dat maakt het niet meteen waar. Zolang je denkt dat jou geloof superieur staat aan een ander geloof ben je niet positief bezig als ik het in jou woorden omschrijf dan. Daarbij is geloof objectief en geloof is dan ook een keuze. Ik ga je niet vertellen hoe fout het allemaal is want de ervaring leert dat gelovigen daar niet op reageren (iemand die de Darwin theorie onzin noemt en de bijbel als heilig boek aanneemt omdat het allemaal "echt gebeurt is").
Wat ik wel wil toevoegen, ieder mens heeft haat en liefde in het zwoel omschreven hart. ik geloof niet dat er op een gegeven moment alleen maar wereldwijd "positieve" of "liefde" uit komt. Want als de haat wegvalt bestaat liefde ook niet meer. Als je echt vanuit je hart gaat leven komen er zowel positieve als negatieve dingen uit dus steigt de ratio asociaalheid en moord voor eigen bestwil ook. Juist door te denken accepteren de meeste dat er wetten gevormd zijn om dit niet te doen. Vroeger toen het "oer principe" er was, was het een stuk normaler om mensen af te slachten als ze je in de weg liepen. Ik heb het gevoel dat je een roze bril op hebt en daardoor ook de zwartheid niet ziet. Het kleurenspectrum is rond en er is niet maar 1 golflengte waarin de wereld straks in terrecht komt.
Wat ik ook altijd afvraag is waarom elke keer een voorspelling uitkomt iedereen oooooh zegt maar dat er dan niet opgelet wordt is dat er 99 voorspellingen mis zaten. Dit is wel vaak het geval, gecreërde tunnelvisie.

Ook praat je over dat de media en de staat de wereld zouden controleren. Het spijt me maar daar zijn ze als geheel niet slim genoeg voor, ze doen echt hun best hoor daarin te slagen maar dat kunnen ze niet. Mogelijk is er een groep "vrijmetselaars" die de wereld zouden controleren maar ook bij die theorie sluit ik me niet aan.

Ik weet ongeveer de antwoorden die ik hierop ga krijgen maar laat ook eventjes echt bewijs zien aub. Dat vergeet me vader ook vaak. Gevoel dit gevoel dat, gevoel is objectief geen bewijs.
Nogmaals, ik geloof niet. ik weet wat ik gezien heb en gevoeld heb. Ik baseer mijn weten niet op theorieen maar kennis.

Het is zeker niet het zwarte wat ik niet zie, maar juist het zwarte wat de mensen aan het denken over laat. Ik heb ook het LICHT gezien in een vorm die ik jullie niet wil voorleggen omdat daar weer andere discussies en meningen naar uitgeschreven gaan worden, en beschouw dat niet als god, maar als wat ik gezien heb. God is in mijn ogen (zoals jij het wil zien) niet meer dan licht en liefde en een verzamelnaam voor dat alles wat bestaat en ook in de mens aanwezig is maar word onderdrukt door angst en denkpatronen. Vooral angst om op een nieuw punt aan te komen, en alles zoals we het nu kennen achter te laten.

_________________
Mention anything, and watch the weather change!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 20, 2009 3:46 pm 
Offline

Joined: Wed Mar 28, 2007 10:23 am
Posts: 1054
Location: Gemert
Quote:
ook ff een biertje gepakt.

prachtig verhaal, geweldig topic!

Vraagje...als het nou niet op die dag gebeurd?
En al die andere geloven in de wereld, volken die al millennia lang een andere overtuiging hebben, hebben die het mis volgens jouw overtuiging?
je hebt het zelf niet echt over een god of iets wat in een boek staat, maar in je eerste bericht staat toch echt iets over schepper. Wat bedoel je hiermee?

"De Schepper zit er niet passief bij en laat de duistere machten niet tegen de wil van de mensen ingaan. Er bestaat een plan van de Schepper dat het punt bereikt heeft waarop de dualiteit wordt gebalanceerd om het Licht te laten bepalen waar de Mensheid vervolgens heen gaat."

Ook praat je over "ongelovigen", hiermee (denk ik) dat je bedoeld dat toch echt iedereen op aarde zich tot deze overtuiging zal moeten bekeren om het doel te bereiken.
Het is zeker niet waar dat de "ongelovigen" niet tot dit doel zullen behoren. De gehele mensheid gaat tot dit doel behoren. Ieder zal als geleiken aanschouwen worden en juist streven naar hetzelfde uiteindelijke doel om een prachtige en fatsoenlijke wereld op te bouwen waarin juist iedereen als een geleike behandeld zal worden en alles netjes verdeeld gaat worden.

Mocht dit zo zijn dat het niet gebeurt zal ik daarin ook mijn ongelijke toegeven en nadenken over wat ik al die tijd dan heb ervaren(???). Maar dat is afwachten, en in mijn ogen gaat het zeker gebeuren omdat ik daar nogmaals, mijn bewijs voor verzameld heb
_____
"De Schepper zit er niet passief bij en laat de duistere machten niet tegen de wil van de mensen ingaan. Er bestaat een plan van de Schepper dat het punt bereikt heeft waarop de dualiteit wordt gebalanceerd om het Licht te laten bepalen waar de Mensheid vervolgens heen gaat."

De schepper is geen man op een gouden troon die alles beheerst. De schepper is een ALBRON van licht en liefde die nooit uit zal putten. (positieve energie). een Universele Intelligentie.
Duistere machten zijn de angsten die mensen zichzelf aanwennen door te denken en niet naar hun hart te luisteren.
Het plan waarover gesproken word is niets meer dan evolutie. Als je in de evolutie geloofd (zoals darwin omschrijft) weet je ook dat de mens een dier is met een vrije wil (om naar het hart te luisteren of om niet naar het hart te luisteren) en een hoge intelligentie. Dit evolutie "plan" word op het moment tegen gehouden omdat de evolutie van de mens macht en ongelijke (door amcht, geld en kennis). Om deze redenen zal er hulp van buitenaf komen, zodat wij naar onze volgende evolutie toe kunnen gaan. de 4e dimensie.

_________________
Mention anything, and watch the weather change!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 20, 2009 3:58 pm 
Offline

Joined: Fri May 13, 2005 3:12 pm
Posts: 2705
Location: Vlissingen
Wat vinden je ouders hiervan?
Nou ja, weet je... mocht je straks wanneer alles niet uitkomt en wanneer je wellicht in een diepe depressie raakt (dat kan ook gebeuren!) en het niet meer ziet zitten, dan ben ik altijd bereid om je te helpen!

_________________
BREATHLIKE VIOLENCE


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 20, 2009 4:04 pm 
Offline

Joined: Sat Sep 16, 2006 7:58 pm
Posts: 1506
:lol:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 20, 2009 4:06 pm 
Offline

Joined: Wed Mar 28, 2007 10:23 am
Posts: 1054
Location: Gemert
Mijn ouders staan achter mij omdat ik door middel van het bekijken van mijn eigen ziel (het spirituele) de rompslomp die ik hen gebracht heb in het verleden door al het onbegrip, miscommunicatie en depressies die ik heb gehad en gebracht heb op te kunne lossen voor mezelf, dit heb uit kunnen spreken naar mijn ouders, en zelfs een sterke band hebben kunne scheppen tussen mij en mijn ouders.
Mijn ouders weten waar ik mee bezig ben en zullen mij met alles steunen voor zover ze dit kunnen gewaarmaken.

Ik ben thuis altijd erg opstandig geweest omdat ik altijd gevoeld heb dat er bepaalde dingen in ons huishouden niet klopten (van kind af aan). Ik praatte niet met hen, omdat mijn ouders zelf niet bepaald communiceerden en ik me door hen (en door kinderen op school en mijn omgeving) niet begrepen werd. Daardoor werd ik gefrustreerd en kwam er niets meer dan opstand en ruzie die niemand begreep... zelfs ik niet... (dit zijn kernen van mezelf die ik naar boven heb weten te brengen doormiddel van het spirituele, het kijken in mijn eigen ziel, en alle DENKEN weten te annalyseren en terug te brengen naar gevoel door uit te spreken wat me dwars zat en tot een oplossing en conclusie te komen.

Nogmaals, het spirituele is niets meer dan je eigen ziel kennen en bij elk mankement in je lichaam de oorzaak van op te kunne sporen. Ik heb bijvoorbeeld erg veel last van mijn maag (en op de achterkant van mijn lichaam op dezelfde hoogte) last van mijn rug gehad. Dit alles door de ongelukkige situatie die ik thuis had. Die emoties die ik toen had, vormen een blokkade in je energiebanen en je ziel, die sommige dus kunnen zien, voelen en dus op kunne sporen en de oorzaak er van door kunnen geven naar de behandelde.

_________________
Mention anything, and watch the weather change!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 20, 2009 4:15 pm 
Offline

Joined: Tue May 27, 2008 11:24 pm
Posts: 353
Location: Rotterdam
Image


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 20, 2009 4:16 pm 
Offline

Joined: Wed Mar 28, 2007 10:23 am
Posts: 1054
Location: Gemert
Quote:
Image
Dogma :)

_________________
Mention anything, and watch the weather change!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 20, 2009 6:54 pm 
Offline

Joined: Thu Dec 29, 2005 1:10 pm
Posts: 535
Location: Leeuwarden
dog·ma het; o -’s, -ta vastomlijnde, aan geen discussie meer onderhevige leerstelling

(Bron: Van Dale)


Goed idee van dat biertje trouwens!

_________________
Once I thought I was wrong, but I was mistaken.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sat Nov 21, 2009 12:42 am 
Offline

Joined: Fri Aug 08, 2008 11:00 am
Posts: 88
Location: Groningen
Ik ga naar walhalla, veel leuker daaro, bier, chicks en tering herrie :lol:

_________________
http://www.fiiqrecords.hostzi.com/ - http://www.myspace.com/fuckitiquitrecords


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sat Nov 21, 2009 7:37 am 
Offline

Joined: Fri May 13, 2005 3:12 pm
Posts: 2705
Location: Vlissingen
God of Thunder
Who crack the sky
Swing your Hammer
Way up high

_________________
BREATHLIKE VIOLENCE


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sat Nov 21, 2009 12:19 pm 
Offline

Joined: Thu Nov 19, 2009 12:20 pm
Posts: 29
Location: Venray
Waarom wordt alles toch altijd zo letterlijk opgepakt...
Waarom leest niet iedereen even rustig hoe het werkelijk bedoeld is...

Er is nu gewoon een dikke discussie over geloof...

ZOALS OVERAL IN DE FUCKING WERELD!!!

Iemand is overtuigd van iets iets... wil het uitleggen en meteen wordt er op gereageerd... je geeft reacties terug en dan ben je ineens een jehova...

Ik heb stage gelopen in een groep met 2 jehovas... Die kindjes (van allebei 8 jaar) mochten niet eens gezondheid zeggen ... want anders wenste je de kwade geesten uit iemand...

Ik... ben altijd bezig met het zorgen dat mensen (die het willen) zich goed voelen...

Ik heb vaak zat dat ik ineens begin te kokhalzen als iemand met kut energie langs mij komt staan omdat ik hem of haar zo lekker aanvoel!!

Ik geloof niet in een god... want ik ben de gene die mijn gebeden hoor (als ik bid...) en ik ben de gene die er iets mee doet...

Als mensen niet geholpen willen worden... Ja nou dan niet!! maar dan sluit ik wel mn "poorten" als ik daar in de buurt ben omdat ik niet constant kokhalzend wil rondlopen ...

Geert zegt mij net dat ik inprinciepe wel bid... Ik vraag mijn engelen om hulp!
Je kunt het inderdaad als bidden zien ... maar aangezien ik weet dat mijn engelen in mijn buurt zijn vind ik het geen bidden naar iets wat er voor MIJ niet is!!!

ik zie constant mensen ... niet zoals jij en ik maar "geesten" ik zie ze wel helder! (ik heb voorheen vaker schimmen gezien) ik zie net als geert Aura's al was dit ooit sterker maar ik ben nu verder met mijn zien... ik zie nu andere (sterkere) dingen.
Zo ook zie ik mijn engelen groep... Het klinkt vaagmaargoed...

Ik weet dat mijn bescherm engel mijn opa is (die ik nooit ontmoet heb) Dit is door meerdere mensen bevestiigd...

Ik weet dat ik een gids heb... dit is een indiaan maar ik heb nog niet duidelijk wie precies... hij helpt me met schrijven van blogs en ook nu op dit moment is hij bij me...

Je kutn me raar vinden .. maar voor mij si het gewoon dat ik dit wil schrijven om te kijken hoe anderew mensen er op reageren... niet om te bekeren ... want dat wil ik niet doen!! En geert net zo goed ookniet!!

en daar bij... om terug te komen op het opdringen van meningen:
ALS JE HET NIET WIL LEZEN ... DOE JE HET TOCH NIET ;)

Ik heb niet gezegd dat je het moet lezen dus je zal het ergens toch graag willen horen of interesant vinden ;)

XX

_________________
ThereIsNo-OneLikeYouInTheUniverse!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sat Nov 21, 2009 12:41 pm 
Offline

Joined: Wed Aug 26, 2009 4:12 pm
Posts: 683
Damn, ik heb in tijden niet zo veel bullshit gelezen als in dit (en dat andere) topic.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 158 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 611 Next

All times are UTC+02:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited